Vlastníš hodinky Amazfit a tiež máš pocit, že po zmene aplikácie na Zepp nedostávaš všetky notifikácie ako predtým? Aj my sme mali podobný problém a preto sa radi podelíme s návodom, ako správne nastaviť aplikáciu Zepp.
Aplikáciu používame s hodinkami Amazfit GTR, ktoré vlastníme už od ich uvedenia do predaja na európsky trh. S aplikáciou Amazfit nám všetko fungovalo správne, až kým sa nezmenila na Zepp. Tento návod ti ukáže, ako si ju nastaviť v Xiaomi telefóne. Všetky kroky ale môžeš aplikovať aj pre iný smartfón s Androidom, rozdiely budú minimálne.
Spárovanie hodiniek Amazfit s aplikáciou
Aplikáciu Zepp si môžeš stiahnuť v oficiálnom obchode Google Play. Po úspešnom nainštalovaní sa potrebuješ prihlásiť. Pre prihlásenie existuje viacero spôsobov. My odporúčame použiť prihlásenie pomocou Mi účtu. Stačí zadať svoje prihlasovacie údaje a po prihlásení sa ti vytvorí Zepp účet, ktorý bude prepojený s tvojim Mi účtom.
Na úvodnej obrazovke aplikácie Zepp sa ti zobrazí informácia, že nemáš pridané žiadne zariadenie. Ak klikneš na túto správu, otvorí sa ti možnosť pridania hodiniek. Odporúčame nepridávať hodinky cez QR kód, ale počkať, kým aplikácia sama vyhľadá hodinky. Aby to bolo možné, musíš mať zapnutý Bluetooth vo svojom smartfóne.
Vyber si model hodiniek, v našom prípade Amazfit GTR a zvoľ možnosť „Watch without a QR code / Hodinky bez QR kódu“. Následne aplikácia vyhľadá hodinky v blízkosti, tie si vyberieš a začne sa párovanie. Po úspešnom párovaní nájdeš hodinky pod svojim profilom.
Nastavenia notifikácií v aplikácii Zepp
Choď do svojho profilu v aplikácii a vyber si spárované hodinky. Tu si potrebuješ zapnúť prichádzajúce hovory a notifikácie z aplikácií. Systém sa ťa opýta na povolenie prístupu k hovorom a notifikáciám.
Ak povolíš notifikácie z aplikácií, musíš si ešte vybrať, z ktorých aplikácií zo smartfónu chceš dostávať notifikácie. Tento krok je dôležitý, inak notifikácie nebudeš dostávať. Robí sa to v menu „App alerts / Notifikácie aplikácií“ kliknutím na ikonu „Manage apps / Spravovať aplikácie“, ktorá sa nachádza v spodnej časti.
Nastavenia aplikácie Zepp
V ďalšom kroku choď znova do aplikácie Zepp, vyber svoje hodinky z profilu a klikni na položku „Run in backgroud / Spustiť na pozadí“. Otvorí sa ti nové okno, v ktorom je popísané, čo potrebuješ urobiť.
Začneme prvým krokom. V časti I. Autostart klikni na tlačidlo „Background operation permission setting“. Otvoria sa ti nastavenia pre automatické spustenie aplikácií. Tu vyber aplikáciu Zepp, čím zapneš jej automatické spúšťanie.
Vráť sa naspäť a v časti II. Battery manager klikni na tlačidlo „Background operation permission setting“, podobne ako v predošlom kroku. Opäť sa dostaneš do nastavení, kde vyber hneď prvú možnosť – Žiadne obmedzenia. Týmto krokom docielime, že aplikáciu Zepp nebude systém automaticky vypínať.
Ďalej si otvor menu aplikácií, ktoré máš momentálne spustené. Dostaneš sa tam stlačením štvorca spomedzi navigačných tlačidiel, prípadne ak používaš ovládanie gestami, svajpni prstami smerom nahor.
Tu podrž prst na aplikácii Zepp, čo by malo zobraziť jednoduchú ponuku. Tu vyber najskôr zámok, čím si zabezpečíš, že aplikácia Zepp sa nevypne pri zatvorení bežiacich aplikácií.
Potom si ešte z tejto ponuky vyber ozubené koliesko, čím sa dostaneš do nastavení aplikácie Zepp. Tu choď do položiek Povolenia aplikácie a Ostatné povolenia a skontroluj, či máš zapnuté všetko potrebné podľa screenshotov nižšie.
To je všetko. Tieto nastavenia by mali stačiť na bezproblémový chod aplikácie Zepp, a zároveň by si mal dostávať do hodiniek všetky notifikácie z aplikácií, ktoré si si zvolil. Ak by si mal stále nejaké problémy, skús skontrolovať, či nie je dostupná aktualizácia pre hodinky, pripadne ich reštartuj, odober s aplikácie a znova spáruj. Taktiež sa uisti, že nemáš na hodinkách zapnutý režim „nerušiť“, ktorý je označený symbolom mesiaca.