AliExpress tlačí peniaze do marketingu: David Beckham je novým ambasádorom a sponzorstvo UEFA Euro 2024 | China Planet
Nákupy z Číny

AliExpress tlačí peniaze do marketingu: David Beckham je novým ambasádorom a sponzorstvo UEFA Euro 2024

Odoberať
Upozorniť na
guest

1 Comment
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
Radoslav

Môj osobný (možno mierne vulgárny názor). Môžem sa im tri krát vysrať na hlavu, či tam dajú Beckhama, alebo iného tajtrlíka, ktorému budú platiť nechutné milióny za nič. Nech spravia lepšiu podporu, zamestnajú viacej ľudí na reklamačnom poprípade nech znížia ceny. Už som totálne otrávený aké peniaze sa všade topia v reklame a my si následne kupujeme predražené produkty aby sa hŕstka takých to ľudí topila v peniazoch. Jeden príklad za všetko: prečo majú podaktorí “športovci” platy v desiatkach ak nie stovkách miliónoch euro ? Kto im tento luxus asi platí…kto si kupuje “nike”, “puma”, “adidas” handry, topánky vyrobené za 5-20 euro, ktoré sa následne predávajú za 10 násobne predraženú cenu. Cca 2 roky dozadu, keď totalitná EU zaviedla dodatočné clá na dovoz tovaru s Číny som si všimol, že sa veľmi veľa tovaru, teda ich cena už pomaly rovná tej slovenskej. Utápanie peňazí v marketingu rozhodne nezvýši kvalitu produktov ani nezníži ich cenu, akorát sa ešte viac priblížia slovenskej konkurencii (alza atď).