S kupónom v českom sklade: Ninkear N16 Pro má výkonný Intel Core i7 13. generácie, až 32 GB RAM aj plynulý 165 Hz displej | China Planet
Planéta zliav

S kupónom v českom sklade: Ninkear N16 Pro má výkonný Intel Core i7 13. generácie, až 32 GB RAM aj plynulý 165 Hz displej

Odoberať
Upozorniť na
guest

15 Comments
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
dobis1

Objednal som 15.10.2023 a 19.10.2023 som dostal tento email.
Na odporúčanom odkaze je horšia konfigurácia a aj tá je vypredaná.

Thank you for your shopping from Geekbuying
We are sorry the item you ordered won’t be available until the end of Oct.

Kindly let us know if you are willing to wait?

If you are not interested in waiting, how about changing to the item geekbuying:
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
It is in stock ,we can ship it soon.

We are sorry for the inconvenience caused, looking forward to your early reply.

Customer Service Representative

Geekbuying

http://www.geekbuying.com

Frederik

Bohužiaľ, s tým my už nič nedokážeme spraviť, pokiaľ ho predajca vypredal a má nastavené predobjednávky, o notebook bol veľký záujem. Treba len počkať. V cenovom boxe máme uvedené obidve verzie a majú aj správne odkazy. Nestíhame neustále aktualizovať všetky články, takže sa často stane, že sa zmení cena alebo sa produkt vypredá.

dobis1

Dobrý deň,
dnes som dostal zase takýto mail.

Za meškanie sa chceme úprimne ospravedlniť.
Prepáčte, že vám musíme oznámiť, že tovar je v procese colného odbavenia a trvá to dlhšie ako predtým.
Nemôžeme potvrdiť dostupný čas.
Prosím, dajte nám vedieť, či môžete akceptovať zmenu položky
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
Ak nemáte záujem o produkt, ktorý odporúčame, čo tak zmeniť produkt, ktorý sa vám páči? Dajte nám kód položky alebo odkaz.
Ďakujem.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, tešíme sa na vašu skorú odpoveď.
S Pozdravom
Zástupca zákazníckeho servisu
Geekbuying

Čiže súhlasím s Kamilom a 15€ nie je 639€.

Frederik

Odporúčame vám objednávku zrušiť a objednať nanovo, 32 GB + 2 TB verzia bola v predobjednávke, zrejme im nastali komplikácie počas dopravy (možno ho posielali priamo z Číny). Aktuálne majú obe verzie na EÚ sklade a notebook by mal byť odoslaný do pár dní. O peniaze predsa nikto nepríde, 15 € bola len kompenzácia za čakanie, pokiaľ objednávku zrušíte dostanete plný refund.

dobis1

Konečne dnes dorazil.
po preinštalovaní zrecenzujem.

Mete

Chcem sa opýtať aký máte z neho pocit? Naozaj má zložení hrúbku 12mm? Aká je kvalita prevedenia?

dobis1

Skúsenosti po mesačnom používaní:(je určený pre dcéru do školy, nie na strihanie videa).
notebook spracovaním odpovedá cene.
Prišiel s predinštalovaným W11 home.
po doinštalovaní slovenčiny pracuje celkom svižne (ešte nie je zaprasený rôznymi aplikáciami). V dodávke boli aj nálepky na klávesnicu, ale nie sl alebo cz (treba sa naučiť kde je pri sk š,č,ť,ž,á atď).
Po prvom spustení som zistil že pri 2. stupni podsvietenia, klávesnica pri stlačení kláves bliká. Po viacerých reklamáciách som to vzdal (popíšte poruchu, nahrajte video a dookola, nepomohlo ani preinštalovanie drivera), nie je to funkčná chyba.
Horšie som sa stotožňoval s tým, že notebook nemá signalizáciu stlačenia CapsLock, čiže pri rýchlejšom písaní si treba dávať pozor.
Čo sa týka nabíjania a výdrže batérie priemer.
Čiže ako som napísal na úvod, kvalita odpovedá cene.

Kamil

ja tak isto neodporúčam geekbuyink
ja som si objednal tento nt 11.10. a ho nemám
poslali mi síce 15€
ale či mi dôjde?

Frederik

Občas sa stane, že produkt vypadne, jednoducho to treba akceptovať. O peniaze neprídete a pokiaľ sa vám na produkt čakať nechce, stále môžete objednávku zrušiť a vybrať si niečo iné. To že vám ešte vrátili peniaze je neštandardný postup, tak buďte rád aspoň za niečo…

Dan

Bude zase taký parádny kupón, alebo to bola black Friday záležitosť?

Frederik

Bola to Black Friday záležitosť. Aktualizovali sme aktuálne dostupné kupóny.

Vilma

Buonasera, ho acquistato questo modello settimana scorsa ma purtroppo sto rilevando un problema di schermo (credo sia dovuto al Display guasto) perché quando aumento la luminosità al massimo il display sfarfalla! Ho contattato l’assistenza ma non mi hanno risposto…in rete ho trovato questo sito che offrono assistenza: https://bresciapc.com/riparazione/riparazione-ninkear/ però trattano solo dispositivo fuori garanzia!

Voi conoscete un centro autorizzato che riparano prodotti in garanzia?

Grazie mille

Frederik

Hello, there is no authorized service.

Martin

Zabudol básnik Napísať aku grafiku to má

Redakcia

Integrovanú s CPU