Medzi čoraz viac populárne dopravné prostriedky sa radia rozhodne aj elektrické bicykle. Niekto môže e-biky využívať ako hobby na jazdenie si v prírode, iný môže využívať tento prostriedok na oživenie si každodennej cesty do práce.
V tomto článku ti predstavíme elektrický bicykel z produkcie značky Engwe s názvom Engwe Engine Pro. Model Engine Pro sa vyznačuje nadupanými parametrami, prvotriednym zhotovením a veľmi zaujímavou cenovou ponukou.
Najlacnejšie teraz na Banggoode
Engwe Engine Pro nájdeš v oficiálnom obchode značky aj u ďalších predajcov. Bicykel doručuje kuriérska spoločnosť úplne zadarmo bez nutnosti doplácania ďalších poplatkov vo forme cla alebo DPH. Dodanie prebieha z európskeho skladu expresne do 7 dní. Obchod Engwe má na sklade aj iné farby, avšak momentálne je sivá farba v predpredaji s odoslaním v polovici mája. Modrá a čierna farba bude naskladnená až v polovici júna a momentálne si ich objednať nie je možné.
💡 TIP: Pri nákupe nad 900 $ na Banggoode je možné zaplatiť len pomocou služby PayPal. Vytvorenie účtu je zdarma, potom je už len potrebné si pridať svoj bankový účet.
Ušetri ešte viac: Výslednú cenu si môžeš na Banggoode znížiť s použitím dvojice zliav naraz – kupónu, ktorý nájdeš v našom cenovom boxe nižšie a tiež špeciálnym 10 USD “allowance” kupónom. Získaš ho na tejto stránke.
Engwe Engine Pro, ostatné obchody


CZ sklad

CZ sklad
% Zľava pri platbe
9,32 €Expresné doručenie z českého skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho českého skladu. Dodanie z Česka väčšinou trvá 7-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Expresné doručenie z európskeho skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho skladu v Európe. Dodanie z EÚ skladov väčšinou trvá od 2-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Engwe Engine Pro, oficiálny obchod
Expresné doručenie z európskeho skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho skladu v Európe. Dodanie z EÚ skladov väčšinou trvá od 2-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Náhradné batérie v EÚ sklade sú momentálne vypredané, no dostupnosť budeme priebežne aktualizovať.
Engwe EP-2 Pro / Engine Pro batérie
Expresné doručenie z európskeho skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho skladu v Európe. Dodanie z EÚ skladov väčšinou trvá od 2-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Engwe Engine Pro máme aj my, toto sú naše dojmy
Elektrický bicykel Engwe Engine Pro sme testovali v redakcii a veľmi milo nás prekvapil. V porovnaní s predchodcom EP-2 Pro, ktorý sme takisto testovali, má Engine Pro ešte výkonnejší 750 W motor, čo je cítiť najmä pri rozbiehaní a maximálnej rýchlosti. S našimi približne 90 kg bicykel nemá problém dosiahnuť 50 km/h, čo je už veľmi slušná rýchlosť.
Bicykel dorazí v poriadnej krabici, zloženie je veľmi jednoduché
Hrubé 20 x 4″ pneumatiky sú mimoriadne pohodlné aj v náročnejšom teréne, kde sa bicykel cíti ako doma. Pred prvou jazdou v teréne odporúčame poriadne skontrolovať všetky skrutky na bicykli, hlavne poriadne utiahnuť skladacie riadidlá.
Nám sa pri jazde v teréne povolili, no nebolo to nič, čo by sa nedalo opraviť aj na mieste. Po poriadnom dotiahnutí sa tento problém už neopakoval. Jazda lesnými cestičkami je na tomto bicykli neskutočný zážitok a výkon motora nás neustále prekvapuje, doslova až vyčaruje úsmev na tvári. Dokonca sme mali pocit, akoby sme jazdili na motorke.
Vyzdvihnúť tiež musíme veľmi kvalitné hydraulické brzdy značky Logan, čo sú najkvalitnejšie čínske brzdy. Rovnaké brzdy má napríklad aj 3500-eurová kolobežka Nami Burn E 2 Max. Chválime aj efektný farebný displej, ktorý zobrazuje základné údaje a je dobre viditeľný aj na priamom slnku.
3 jazdné režimy, až 5 rýchlostných stupňov
Bicykel má 3 jazdné režimy – Eco, Normal a Sport. V každom režime si následne môžeš nastaviť rýchlostný stupeň od 0 do 5. Pri stupni 0 motor vôbec nepomáha, pri stupni 5 je bicykel nastavený na 99% výkonu. V režime Sport a stupni 2, bicykel dosahuje rýchlosť v rozmedzí 20-25 km/h.
Prekvapilo nás, že tieto rýchlostné režimy si môžeš v nastaveniach prispôsobiť – každému režimu je možné nastaviť ľubovoľný počet percent výkonu. Ak by ti 5 rýchlostných režimov bolo veľa, môžeš si dokonca zvoliť aj 3.
Priznáme sa, že väčšinu času na tomto bicykli jazdíme na režime Sport v rýchlostnom stupni 5, teda na plný výkon. Jazdu si tak najviac vychutnáme. Na riadidlách je k dispozícii aj páčka akcelerátora, takže na bicykli vôbec nie je potrebné šliapať do pedálov.
Samozrejme, pri točení pedálmi ti bicykel motorom pomáha, v režime Sport je to vo veľmi výraznej miere, až natoľko, že pedálmi krútiš naprázdno a ťahá len motor. Ak si chceš na tomto bicykli aspoň trochu zašportovať, odporúčame nastaviť režim Eco.
Čo sa prevodov týka, používateľ má k dispozícii 8-stupňovú prehadzovačku Shimano Altus. Na prednej strane sa nachádza len veľká rozeta, bez možnosti zmeny prevodov.
Aké má nevýhody?
Páčka akcelerátora je v našom prípade umiestnená na ľavej strane, čo je trošku nezvyk. Nie je ale problém páčku prehodiť na pravú stranu. Postrehli sme, že pri tejto páčke nie je možné plynulé ovládanie plynu, skôr slúži len ako prepínač medzi 0 a 1, teda buď ide, alebo nejde.
Výhodou však je, že bicykel je možné si prispôsobiť podľa svojho gusta, nie je problém objednať lepší akcelerátor, ako napríklad aj širšie riadidlá, pretože tie od výroby sú pomerne úzke.
Čo sa odpruženia týka, predná vidlica je pekne mäkká a výhodou je možnosť nastavenia intenzity pruženia. To sa však nedá povedať o zadnom tlmiči, ktorý je pomerne tvrdý a ani pri našich 90 kg nejak extra nepruží. Nie je to však nič, čo by bránilo v používaní bicykla, no ak si ho chceš vyšperkovať, určite by sme vymenili ako prednú vidlicu, tak aj zadný tlmič.
Reálny dojazd: Výrobca neklame
Čo sa dojazdu týka, v ráme bicykla je umiestnená 16 Ah (48 V / 768 Wh) vyberateľná batéria, ktorú sme testovali nasledovne. Jazdec s hmotnosťou cca 90 kg, na bicykli sme nastavili čisto elektrický režim Eco a rýchlostný stupeň 5. Vybrali sme sa na cyklotrasu, teda rovinatý terén. Celý čas sme šli naplno, čo vyústilo do priemernej rýchlosti 37 km/h podľa displeja (33,9 km/h podľa GPS).
Jazdili sme asi hodinu a prešli sme 37 km podľa displeja (33,76 km podľa GPS), pričom pri záťaži displej zobrazoval zostatok ešte 50 % batérie. Bez akéhokoľvek šliapania, teda v čisto elektrickom režime pri nastavení Eco je tento bicykel schopný prejsť minimálne 60 km. V prípade, ak by jazdec čo-to schudol a zvolil nižší rýchlostný stupeň, dojazd by sa ešte určite predĺžil.
Tento údaj teda sedí presne s tým, čo uvádza výrobca, čo sa pri elektrických presúvadlách tohto typu často nevidí. Za toto určite palec hore.
Engwe Engine Pro: Naše zhodnotenie
Už model Engwe EP-2 Pro nás pri testovaní neskutočne bavil a jeho vylepšený brat Engwe Engine Pro v nás tieto pocity ešte viac umocňuje. Jazda na Engine Pro je jednoducho zábava a pri každom nasadnutí ti vyčarí úsmev na tvári.
Vďaka dostatočne výkonnému 750 W motoru môžeš na bicykli uháňať rýchlosťou až 50 km/h, čím sa radí medzi tie rýchlejšie elektrické presúvadlá. Ideálny je nielen do mesta, ale aj mimo mesta, keďže 16 Ah batéria poskytuje dostatok energie na 60 km dlhé jazdy.
Jediné menšie nevýhody bicykla vidíme práve v odpružení, respektíve v prednej vidlici a zadnom tlmiči, ktoré však nie je problém nahradiť kvalitnejšími komponentmi. Celkovo však Engwe Engine Pro môžeme len a len odporučiť. Podľa nášho subjektívneho názoru ide o jeden z najlepších čínskych elektrických fat bikov, ktoré kúpiš v cene pod 1500 €.
Video recenzia od Geekbuying:
Technické špecifikácie:
- Kolesá: 20 x 4 palcové protišmykové pneumatiky
- Kapacita batéria: 16 Ah (48 V), 768 Wh
- Typ batérie: Vyberateľná, Lítiové batériové články
- Rám: Rám z hliníkovej zliatiny
- Odpruženie: Hydraulická predná vidlica uzamykateľná, hydraulický zadný tlmič
- Dojazd: Elektrický režim: 60-70 km; Šliapací režim: 100-120 km
- Brzdy: Hydraulické kotúčové brzdy značky Logan, 160 mm kotúč
- Výkon motora: 750 W (999 W v maxime)
- Prevody: 8-stupňová prehadzovačka Shimano Altus
- Maximálna rýchlosť: 50 km/h v elektrickom režime
- Displej: Farebný LCD, snímač svetla pre automatické zapnutie svetiel
- Rýchlostné režimy: Eco, Normal, Sport
- Akcelerátor: Páčka na palec
- Doba nabíjania: 5-6 hodín
- Svetlá: Predné LED svetlo; zadné červené svetlo
- Maximálna nosnosť: 150 kg
- Odporúčaná výška jazdca: 160-210 cm
- Hmotnosť bicykla: 28,5 kg
- Hmotnosť balenia: 37.8 kg
- Veľkosť balenia (D x H x V): 100 x 45 x 80 cm
Galéria fotografií:
Pre ďalšie užitočné tipy na elektrické bicykle či kolobežky pravidelne sleduj náš technologický portál China Planet. Pokiaľ sa chceš o všetkom dozvedieť ako prvý, lajkni našu stránku na Facebooku a prihlás sa na odber notifikácií.
750W motor a 50km nie sú dovolené v EU ani SR.Absolutne Nevhodný produkt a ešte aj slabá batéria zaujímalo by ma ako budem servírovať asi v Číne .
750 w motor udava vyrobca bicykla a hovori sa tomu obchodna taktika ten motor ako kazdy iny ma v skutocnosti iba 250 w a je slaby ako caj a hromada dalsich reklamnych hluposti o rychlosti a dojazde na tie cajove baterky kde neudava vykon vo wathodinach ale v amperhodinach 15 minut elekrickym rezimom na plny vykon tohoto vahou cez 40 kg skutocneho tanku oproti normalnym ebikom vaziacim 20-23 kg vyslaha baterku do mrtva a nedajboze aby sa nieco na nom pokazilo ziaden nahradny diel nikde nekupis a mozes tu haraburdu zahodit
Vidíme, že ste fundovaný odborník. Vyskúšali ste si vôbec tento bicykel? My sme ho skúšali a určite 250 W motor nemá. Predajca, čo predáva svoje modely celosvetovo by si nemohol dovoliť zavádzať zákazníkov. Zrovna Engine Pro má naozaj kvalitné komponenty a z tých bicyklov čo sme odskúšali patrí medzi tie najlepšie. Niektoré náhradné diely si môžete objednať priamo z ich webu, ale to by ste si museli taktiež overiť predtým, než začnete bez znalosti písať hejty. A v prípade poruchy špecifického dielu vám ich pošle priamo predajca, nám tak poslal snímač krútiaceho momentu.
Kde si prišiel na tieto bludy? Kamarát má ten lacnejší model a je nad mieru spokojný. Jediné čo mám obavy je pozáručný servis, inak jazdí perfektne, skúšal som ho.
Pre teba plati to iste co pre pana Petra
na takych ako ty sedi tato pesnicka ako rit na serbel…vsetka cest nebohemu, p.Nemcovi bol to velky clovek.. https://www.youtube.com/watch?v=WT85ktGz22s hejteri, hejteri, nikto vam neveri… hejteri hejteri nikto vaaam neveriii nikto vaaam ne-ve-riiii ..inac si riadny dilinko uz ti to niekto povedal osobne do oci ?skus si to najprv kupit a potom otvaraj pysky..
Bratu sadni, vyskusaj, pozistuj a potom reptaj dobre??? 😉 Mozno aj taka rada do zivota
date tu do ponuky aj jeho nastupcu, novsi vylepseny model, bude kupon? https://www.banggood.com/custlink/D3GV707uEI
Už máme na webe aj s fajnym kupónom 🙂 https://chinaplanet.sk/engwe-engine-pro-2-0/
Čo sa týka servisu, mám skúsenosť s geekbuyngom, odišiel mi motor na bicykli Bezior, zkratoval a zničil aj riadiacu jednotku (bolo to jasné z toho že sa motor ťažko otáčal dozadu a po pripojení batérie sa nezapol displej) bol ešte v záruke tak som im napísal a poslal video, poslali mi inštrukcie čo mám ešte vyskúšať, tak som to urobil a poslal im zase video. Potom uznali že motor a riadiaca jednotka sú K.O. a poslali mi nové zadné koleso s motorom aj novú riadiacu jednotku. Celé to trvalo asi 5 týždňov.