Spoluprácu s Lankeleisi sme naplno rozbehli v roku 2023, kedy sme otestovali ich prvý model s dvoma motormi. Tento rok sme sa dostali k ďalšiemu TOP-notch modelu Lankeleisi RV800 Plus, ktorý je za nás úplná špička značky.
Tento bicykel nadchne nielen vzhľadom, o čom ťa presvedčí každý druhý, ak nie každý otáčajúci sa okoloidúci, ale aj svojimi špičkovými parametrami. Na začiatok môžeme spomenúť kvalitný 750 W Bafang motor, Samsung články s brutálnym dojazdom, výborný zadný vzduchový tlmič či skvelé hydraulické brzdy Zoom. Je toho ale viac, preto sa pohodlne usaď a poď si prečítať našu recenziu.
Kde ho kúpiť?
Lankeleisi RV800 Plus je možné kúpiť na viacerých miestach, no my ti jednoznačne odporúčame oficiálny EÚ obchod Lankeleisi, s ktorým máme nadviazanú spoluprácu. Vieme ti okrem exkluzívnych kupónov poskytnúť aj VIP zákaznícku podporu, prípadne pomôcť pri objednávke, ak nevieš, ako na to.
Doručenie z ich EÚ skladu trvá veľmi krátko, o čom sme sa sami presvedčili. Bicykel môžeš očakávať doma už za 2 pracovné dni od odoslania zo skladu. Predajca ponúka záruku 1 rok na batériu a 3-ročnú záruku na rám bicykla.
Dôležité: Na objednávky z Lankeleisi sa vzťahuje naša VIP podpora, ktorú získaš po stiahnutí nášho rozšírenia do prehliadača Chrome iba v počítači.
Lankeleisi RV800 Plus, oficiálny obchod
Ďalšie kupóny
Expresné doručenie z európskeho skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho skladu v Európe. Dodanie z EÚ skladov väčšinou trvá od 2-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
- | Lankeleisi RV800 Plus |
---|---|
Pneumatiky | KENDA 26 x 4.0" |
Ráfik | hliníková zliatina |
Kľuky | JIANKUN z hliníkovej zliatiny |
Riadidlá | 31.8 x 720 mm |
Rám | hliníková zliatina 6061 / plne odpružený |
Predné odpruženie | uzamykateľné hliníkové ramenné olejové pružinové odpruženie / zdvih 120 mm |
Zadné odpruženie | nastaviteľný vzduchový tlmič DNM AOY-36RC |
Motor | 48 V 750 W Bafang |
Špičkový výkon | 1130 W |
Krútiaci moment | 100 Nm |
Max. rýchlosť | 52 km/h |
Batéria | 48 V 20 Ah Samsung 21700 články |
Ovládač | 48 V 22 A vektorový |
Kadenčný senzor | áno |
Predné svetlo | 4.5" LED |
Nabíjačka | 48 V 3 A |
Vodoodolnosť | IP54 |
Dojazd na elektrický pohon (výrobca) | 55 – 70 km (pri 20 km/h) |
Dojazd pri asistovanom režime (výrobca) | 100 – 130 km (pri 20 km/h) |
Prevodník | Shimano M310 7 rýchlostí |
Brzdy | hydraulické ZOOM HB-876 |
Hmotnosť | 35.5 kg |
Max. nosnosť | 180 kg |
Veľká krabica a starostlivo uložený výrobok
Lankeleisi RV800 Plus príde v poriadne veľkej a ťažkej krabici, určite odporúčame pri skladaní pomoc ďalšej osoby. Nám ho trvalo vo dvojici zložiť niečo cez pol hodinu. Za čo dávame výrobcovi palec hore, je starostlivo zabalený bicykel aj v ochrannej fólii, aby sa počas prepravy nepoškodila žiadna časť.
V balení sa nachádza okrem samotného bicykla aj samostatná krabička s predným svetlom, 3 A nabíjačka, predný a zadný plastový blatník, zámok priamo od výrobcu, sada kľúčov na zmontovanie aj menšia pumpa, ktorú je možné namontovať na rám a samozrejme manuál, ktorý vyzerá naozaj dobre a je prepracovaný.
Zmontovať bolo potrebné riadilá a tu ti odporúčame poriadne utiahnuť každú jednu skrutku. Samozrejme je potrebné nahodiť aj predné koleso, nahodiť priloženú osku, naskrutkovať pedále (daj si pozor, aby si ľavý pedál vkladal aj s krytkou na snímač kadencie, inak ho budeš musieť odskrutkovávať), nahodiť predné svetlo a blatníky.
Prvé dojmy, kvalita prevedenia
Po vybalení Lankeleisi RV800 Plus nás hneď zaujal, ako inak, jeho výzor – má krásny športový rám horského fatbiku s čierno-tyrkysovým farebným prevedením. K dispozícii je od výrobcu ešte oranžovo-čierne prevedenie, ktoré vyzerá taktiež veľmi dobre. Dominantnými sú jednoznačne jeho hrubé pneumatiky a zaujme, pre Lankeleisi už tradičný, hliníkový ráfik s otvormi, kde je vidieť .
Na prvý pohľad vyzerá na bicykli všetko kvalitne spracované, či už sú to zvary na ráme alebo utiahnuté skrutky. Páči sa nám, ako zapracoval výrobca odnímateľnú batériu do rámu a ako zvládol organizáciu káblov, ktorých je riadidlách pomerne dosť.
Masívne 20 x 4″ pneumatiky
Výrobca Lankeleisi používa pri svojich modeloch vždy kvalitnejšie komponenty, medzi ktoré patria aj hrubé 20 x 4 palcové KENDA pneumatiky. Ich kvalita je veľmi dobrá a majú slušné jazdné vlastnosti.
Ako sme spomínali, tieto špičkové Lankeleisi bicykle sa vyznačujú špeciálnym druhom ráfiku, kde sú otvory a je vidieť vnútornú stenu duše, resp. jej obalu v kontrastnej farbe, čo dodáva veľmi pekný a zaujímavý vzhľad celému kolesu.
Odnímateľná batéria, no nižší rám
Kvalitný rám z hliníkovej zliatiny je skvelo navrhnutý, čo sa týka zapracovania batérie do rámu vyberateľnej jednoduchým mechanizmom. Niektorí výrobcovia to komplikujú vyťahovaním zospodu, čo je prípad aj lacnejšieho Randride YG90B. No medzi mierne mínusy radíme pomerne nízko položené pedále, ktoré môžeš chytiť počas klopenia v zákrute, takže na to treba dávať pozor.
Je to elektrický bicykel skonštruovaný aziatmi, takže treba vždy počítať s trochu menšími rozmermi. Nám Európanom by sa hodil možno o niečo vyšší rám a hlavne dlhšie sedadlo. Pokiaľ si vyšší ako 180 cm, zrejme sa budeš musieť pozrieť po dlhšom sedadle, lebo šliapanie na bicykli bude nepohodlné.
Skvelé odpruženie a pocit z jazdy
Na prednej strane dominuje masívna vidlica, ktorá nanešťastie nie je vzduchová, ale len hydraulická a uzamykateľná. Tlmí dobre. Čo sa týka zadného tlmiča, ten je naozaj skvelý, keďže sa jedná o vzduchový tlmič. Tu dávame Lankeleisi veľký palec hore, že nepoužili základ, ako bežní čínski výrobcovia.
My sme si ho po vybalení ešte dofúkli na požadované hodnoty špeciálnou pumpičkou a nastavili tak, že teraz nemá chybu. Je možné ho si ho prispôsobiť na váhu, čo značne ovplyvní celkový pocit z jazdy, ktorý je perfektný. Dokonale tlmí nerovnosti.
Pocit z jazdy je naozaj skvelý, cez terén plný nerovností môžeš letieť rýchlosťou aj 40 km/h a kombinácia hrubých pneumatík a plne odpruženého rámu sa postará o to, ako keby ideš po rovinke.
Perfektná výdrž vďaka Samsung článkom
Ak si bol doteraz zvyknutý na neznačkové akumulátorové články od lacnejších výrobcov a sadol by si si sa na RV800 Plus, bol by si určite očarený dojazdom tohto tátoša. Je obdivuhodné, aký rozdiel dokážu spraviť kvalitné články. Aj keď kapacita nie je najvyššia, 20 Ah stačí na to, čo uvádza výrobca. Ich “laboratórne” dojazdy boli testované pri rýchlosti 20 km/h a ich autentickosť môžeme potvrdiť, no pochybujeme, že niekto bude na tomto stroji jazdiť tak pomaly.
Preto sme sa rozhodli testovať dojazd čisto elektrického pohonu pri režime 4 a najrýchlejšom režime 5 a v priemere sme dosahovali rýchlosť okolo 40 – 45 km/h. Celkovo sa nám podarilo prejsť 50 km.
Pri ďalšej testovacej jazde, kde sme kombinovali rýchlostný režim 2-3 a pomáhali šliapaním sa nám podarilo prejsť až 95 kilometrov pri priemernej rýchlosti približne 30 km/h. To sú naozaj slušné čísla. Pri nižšej priemernej rýchlosti okolo 25 km/h prejdete bez poklesu stavu batérie na displeji viac ako 25 km. Lankeleisi RV800 Plus je tak skvelou voľbou pre tých, čo radi objavujú dlhé trasy a nemusia dokonca so sebou vláčiť ani nabíjačku.
Kvalitný Bafang motor
V zadnom náboji je osadený 750 W motor z dielne čínskej značky Bafang, ktorá sa radí medzi najpopulárnejších výrobcov elektromotorov spoločne so značkou Bosch. Ich výrobky sú spoľahlivé a hlavne známe slušným výkonom, čo sa potvrdilo aj nám. Aj keď má nominálny výkon len 750 W, s 1000 W motorom od lacnejšieho Randride YG90B nemal ani kúsok zľutovania, rozbil ho pri akcelerácii aj maximálnej rýchlosti.
Maximálny výkon motora činí 1130 W, čo je vlastne odpoveď na mohutné zrýchlenie, ktoré dokáže pomerne ťažký RV800 Plus vykonať.
Trošku nás mrzí fakt, že tento bicykel neobsahuje snímač krútiaceho momentu, pretože zrýchľovanie počas pedálovania nie je plynulé, ale konštantne sa pridáva výkon pokiaľ snímač kadencie zaznamená otáčanie kľúk. Toto je za nás hlavné negatívum bicykla.
Ako sa ňom jazdí?
Lankeleisi RV800 Plus je zážitkový bicykel, na ktorom je jazda pohodlnosť a ľahkosť. Výkonný motor sa spoločne so skvelou batériou starajú o to, že jazdec je absolútne odbremenený od šliapania a môže si naplno vychutnať okolie, kilometre a kilometre ďaleko.
Samozrejme, pokiaľ si chceš užiť jazdu aj s fyzickou aktivitou, je možné príjemne skombinovať elektrický pohon na prvom či druhom stupni so šliapaním. Môžeme potvrdiť, že sa tomto krásavcovi dá aj zapotiť.
Sedadlo nás po pri dlhších jazdách začalo tlačiť, aj keď vyzerá, že je veľmi pohodlné a široké, no bude to zrejme len vec zvyku. Na bicykli nič nepuká, okrem predstavcu na riadidlá, no to sme vyriešili následným pritiahnutím. Baví nás nastaviteľný zadný tlmič počas jazdy, pokiaľ sme na rovine, vieme si nastaviť slabšie vracanie pružiny, v teréne zasa väčšie.
S hrubými pneumatikami je jazda výrazne rozdielna oproti takým klasickým dvojpalcovým, na čo si treba zvyknúť. Tomuto tátošovi však nebudú robiť problémy ani vysoké obrubníky, schody, väčšie jamy a podobne. Jazdiť na ňom je naozaj zážitok a zábava.
Prevody a rýchlostné režimy
S čím ťa určite Lankeleisi RV800 Plus nenadchne je použitá základná 7-rýchlostná Shimano Altus M310 prehadzovačka. Pokiaľ sú prevody dobre spravené, nie je potrebné mať vpredu viac prevodov, no v prípade tohto základného modelu a pri prihliadnutí na maximálku bicykla, tam tie prevody vpredu jednoducho chýbajú. Už pri rýchlosti 40 km/h sa v podstate šliape naprázdno. Toto je bežný problém výkonných elektrobajkov z Číny a my sme si na to už asi zvykli.
K dispozícii je na displeji 5 rýchlostných režimov. Prvý obmedzuje rýchlosť na 20 km/h a následne sa maximálka zvyšuje. Nám sa podarilo dosiahnuť maximálnu rýchlosť až 55 km/h s tým, že sme sa poriadne rozbehli a dopomohli mu šliapaním. Je to teda poriadna rýchlosť!
Super brzdy Zoom
Pokiaľ si mal doma nejakú elektrickú kolobežku alebo elektrický bicykel z Číny, je dosť možné, že si sa so Zoom brzdami už stretol. Používa ich na svojich modeloch napríklad aj Kaabo. Sú to veľmi kvalitné hydraulické brzdy, čo s nám zasa potvrdilo. Brzdia výborne, aj keď na začiatku šúchal predný kotúč, ktorý sme jednoducho prestavili.
Brzdové páčky nemajú žiadnu vôľu a k vykonaniu vysokej brzdnej sily ti stačí ľahké stlačenie. Bicykel má až 35,5 kg a ubrzdiť taký kolos pri rýchlosti 40 km/h nie je žiadna sranda, no pre lepšie hydraulické brzdy to nie je problém. Za brzdy dávame teda veľký palec hore.
Záverečné hodnotenie: Ak si na bicykle náročný, určite choď do toho!
Lankeleisi RV800 Plus môžeme zhodnotiť ako naozaj skvelý kúsok po stránke výzoru, ale aj kvality. Jeho vzhľad “fetbajku” upúta pozornosť takmer každého okoloidúceho, aj vďaka vkusne vyriešenej vstavanej batérie v ráme a veľmi peknému farebnému prevedeniu. Veľká predná vidlica pôsobí mohutne a pridáva mu na kráse.
Všadeprítomné kvalitné komponenty sa starajú o dlhú jazdu (Samsung články), o pohodlnosť popri jazde (zadný vzduchový tlmič), o rýchlu jazdu (750 W Bafang motor) alebo o bezpečnú jazdu (fat KENDA pneumatiky a Zoom hydraulické brzdy). Sklamaním je použitá základná Shimano prehadzovačka, ktorú by sme určite vymenili a menej pohodlné rukátka.
Pre mnoho záujemcov bude najväčšie mínus tohto bicykla jeho cena. Áno, Lankeleisi RV800 Plus je naozaj drahý, ale je to pochopiteľné vzhľadom na to, aké drahé komponenty musel výrobca osadiť. Ak máš rád bicyklovanie a objavovanie svojho okolia a baví ťa pridať na plyne, určite ti tohto tátoša odporúčame, nebudeš ľutovať.
Pokiaľ máš záujem o testovaný kúsok, ozvi sa nám na mail info@chinaplanet.sk, posúvame ho ďalej za zvýhodnenú cenu! Ak si chceš zakúpiť úplne nový kus, určite využi našu exkluzívnu ponuku s oficiálnym obchodom Lankeleisi.
Lankeleisi RV800 Plus, oficiálny obchod
Ďalšie kupóny
Expresné doručenie z európskeho skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho skladu v Európe. Dodanie z EÚ skladov väčšinou trvá od 2-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Tá cena je riadne prestrelená. Dizajnovo vyzerá dobre, batéria ak má naozaj vo vnútri také články ako píšu tak tiež fajn, motor ok a vyzerá že aj ten zadný tlmič a to je asi všetko.
-Lacná a nekvalitná predná vidlica kde mohol číňan kľudne dať vzduchovu keby ju aj na aliku kúpil.
-Tak isto škoda tej obyčajnej prehadzovačky s ktorou si idete nohy odkrútiť pri väčšej rýchlosti.
-Taktiež za mňa nič nehovoriaci display. (Žiadny voltmeter pri ktorom viem presnejšie odhadnúť zostávajúcu batériu)
-S brzdami zoom mám osobne veľmi zlú skúsenosť nakoľko som mal bajk a aj kolobežku s týmito brzdami a pri oboch začal unikať olej pri strmeni.
-A najväčšia škoda je toho cadence sensoru kde za takú cenu mal byť už určite torque sensor.
Za cenu 1300-1400+/- super bajk.
To nieje bicykel ale motorove vozidlo triedy L1e-A, v momente ako prekroci pohon motora 25 km rychlost alebo je ovladany rukovetou to A sa rusi a stava sa z neho motorove vozidlo na ktore je nutny vodicsky preikaz