Spoločnosť OnePlus sa spolieha na svoju komunitu počas toho, ako sa snaží zlepšovať svoje produkty. Či už ide o hardvér alebo softvér, o takmer všetkom rozhodujú práve používatelia, aby samotný výrobca dokázal predstaviť produkt podľa predstáv svojej komunity.
Navrhovať môže každý
Existujú rôzne fóra, kde môžu ľudia písať svoje názory a námety nielen ohľadom noviniek v nadstavbe OxygenOS. Po novom sa čínska spoločnosť snaží povzbudiť fanúšikov značky k tomu, aby navrhli merchovanú bundu OnePlus, ktorá bude predstavená spolu so smartfónom OnePlus 8T.
Ak by si mal záujem zúčastniť sa pri navrhovaní dizajnu pre bundu OnePlus, najskôr je potrebné sa prihlásiť k odberu notifikácií ohľadom tejto akcie do 5. júna prostredníctvom tohto odkazu. Odtiaľto si potom stiahneš šablónu bundy, alebo môžeš použiť tento online nástroj.
Musíš prejaviť svoj talent dizajnovania
Po tom, ako získaš šablónu, za úlohu máš navrhnúť unikátny dizajn, ktorý odpovedá sloganu „We and OnePlus“. Neskôr po vytvorení svojho návrhu ho treba uložiť ako obrázok vo formáte PNG a celé to odošli cez tento odkaz ešte pred 15. júnom 20:00 EST.
Následne tvoj návrh porota zhodnotí na základe splnenia troch atribútov – relevancia motívu, kreativity a estetiky. Samozrejmosťou musí byť aj prítomnosť loga spoločnosti OnePlus. Dizajn musí byť skutočne originálny a nesmie kopírovať žiadne doteraz známe motívy, napríklad od iných známych značiek.
Odosielaný súbor by mal mať hustotu pixelov na palec o minimálnom množstve 120 PPI. Používateľ za odoslaný dizajn bude odmenený 200 komunitnými bodmi, zatiaľ čo najlepšia osmička ich dostane hneď 1000.
OnePlus sľubuje výhercom super odmenu
Táto TOP 8 sa taktiež objaví aj na profiloch sociálnych médií firmy OnePlus. Finalisti ďalej dostanú VIP vstupenku na najbližšie oficiálne predstavenie pripravovaného smartfónu. S najväčšou pravdepodobnosťou pôjde práve o OnePlus 8T.
Táto VIP vstupenka samozrejme zahŕňa aj ceny za letenky a ubytovanie na jednu noc. Za finalistov sa považuje najlepšia dvojica, ktorých dizajny zaujmú komunitu na sociálnych médiách najviac.
Za zmienku na záver stojí taktiež fakt, že tieto bundy, navrhnuté komunitou, nebude možné kúpiť. K dispozícii budú iba pre používateľov, ktorí sú aktívni či už v offline, alebo online aktivitách tejto firmy.