Nádherná 65" OLED smart TV od LG z najlepšiu cenu na SK: Špičkový HDR obraz, 144 Hz aj AI procesor s 4K upscalingom | China Planet
Smart TV

Nádherná 65″ OLED smart TV od LG z najlepšiu cenu na SK: Špičkový HDR obraz, 144 Hz aj AI procesor s 4K upscalingom

Odoberať
Upozorniť na
guest

5 Comments
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
Rastislav

V článku mate chybu 65” je približne 164 cm nie 139

Miro, Trenčín

OLED TV je super, 65″ tiež, mám ho doma 4.-5.rok. Problém je však servis. Pri predaji v Planeo sľúbené, že je servis doma a podobne, ale nie je to tak. Teraz mám problém, že TV sa vypína, resp sa nedá zapnúť, nahr. diely sú drahé napríklad zdroj, ktorý bude asi problém, stojí údajne cca 270eur + práca,doprava do servisu. Možno aj 500 € spolu. Porúch tohoto typu je veľa – podľa internetu. Obvolal som 2 servisy, na Slovensku sú asi 4-5 , každý chce tv priniesť. A prepravovať tv 65″ nechcete v osobnom aute. Životnosť TV 4 roky, pri cene 1600€, sa mi zdá veľmi krátka! Kupoval som v Planeo a LG sa mi zdala dobrá značka, teraz veľký palec dolu pre Planeo aj pre LG.

Redakcia

Dobrý deň, servis domov funguje len pri záruke a vám už záruka neplatí z toho čo píšete 2-3 roky. Tak nie je sa čomu čudovať, že si musíte platiť servis. Veď takto to bežne funguje pri všetkom tovare. Pozáručné opravy sú vždy na účet používateľa. My sme si v Planeo priplatili za extra 3 roky záruky k nášmu LG C4 presne pre takýto prípad. Tých 150 € na ďalšie extra 3 roky je pri takejto cene TV už zanedbateľné.

Miro, Trenčín

Práve o tom hovorím, LG tv mám za dobrú značku a ani 3 roky záruky naviac, ako píšete nič neriešia. 150€ je cca +10% k cene a nemyslím si, že je to zanedbateľná suma. Chcem upozorniť na to, že servis je problém a podpora nie je taká ako sa prezentuje a treba s tým pri kúpe počítať. Prečo je servis na mieste možný len počas 2 rokov? Nie som zástanca toho, že si takýto spotrebič kupujete na 5 rokov a potom ho treba vymeniť. To asi vyhovuje len obchodu. Kŕmiť vrecko poisťovní na predraženom poistnom nie je riešenie. (Opravy spotrebičov mám kryté iným druhom poistenia, ktoré je podstetne výhodnejšie a aj v tomto prípade ho asi použijem.) Riešením by za mňa bolo skôr zo strany predajní zabezpečovať pozáručný servis a nie sprostredkovať poistenie. A čo sa týka LG, ak si kupujem takýto luxusný výrobok očakávam, že sa do 5 rokov nepokazí a aj neskôr nebude problém s plateným servisom. Bohužiaľ to tak nie je.