Svet elektrických kolobežiek získal nového hráča, ktorý prichádza pod názvom KuKirin G2 Master. Kombinuje výkon, dojazd a štýlový dizajn v jednom zaujímavom balení. Sľubuje nielen rýchlu a efektívnu dopravu, ale aj pohodlie a bezpečnosť pre jazdca. Poďme sa bližšie pozrieť na to, čo nám táto kolobežka ponúka.
Banggood s najlepšou cenou!
Táto elektrická kolobežka je aktuálne dostupná za výhodnú kupónovú cenu na trhovisku AliExpress, no nájdeš ju aj u predajcu Banggood či Geekbuying priamo v EÚ sklade. Skvelým bonusom je bezplatné doručenie, ktoré potrvá približne 5-10 pracovných dní.
Dôležité: Na objednávky z Banggood a Geekbuying sa vzťahuje naša VIP podpora, ktorú získaš po stiahnutí nášho rozšírenia do prehliadača Chrome iba v počítači.
🔥 Extra zľava pri platbe: Na Banggood platí zľava 15 $ (14,46 €) v hodnote nákupu nad 400 $ (385,55 €) alebo zľava 20 $ (19,28 €) nad 600 $ (578,32 €) pri platbe cez službu PayPal.
KuKirin G2 Master
CZ sklad
CZ sklad
% Zľava pri platbe
19,28 €Expresné doručenie z českého skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručený expresne z lokálneho českého skladu. Dodanie z Česka väčšinou trvá 7-10 dní a doručuje kuriér. Pri dodaní už neplatíš žiadne poplatky navyše, žiadne clo ani DPH.
Prečítaj si našu recenziu
Nádhernú elektrickú kolobežku KuKirin G2 Master sme už otestovali. Ak máš nejaké otázky, do komentárov s nimi!
[RECENZIA] KuKirin G2 Master: Nesmierne pohodlná, atraktívna a výkonná elektrická kolobežka
Prvý dojem bol veľmi pozitívny, no našli sme samozrejme aj nejaké nedostatky. Najviac nás zaujalo jej naozaj skvelé odpruženie, ktoré je mäkučké, no zároveň dobre vyvážené pre čo najlepšie tlmenie nerovností na cestách. Tiež zaujme jej krásny vzhľad aj svižný odpich vďaka dvom motorom.
Medzi jej najväčší nedostatok vidíme jednoznačne chýbajúce hydraulické brzdy, má len mechanické. Pokiaľ si už trocha náročnejší jazdec, určite ti odporúčame siahnuť po lepších hydraulických brzdách.
Duálne motory a kvalitný akumulátor
S dvojicou 1000 W motorov je KuKirin G2 Master naozaj výkonným spoločníkom pre presuny v rámci mesta aj mimo neho. Jeho maximálna rýchlosť dosahuje úctyhodných 60 km/h, čo z neho robí rýchlu alternatívu k tradičným formám mestskej dopravy. Bez námahy tak dokážeš prekonať dlhé vzdialeností a zvládnuť stúpanie pod uhlom až 20°.
Vysoko kvalitná lítiová batéria si našla svoje miesto v nášľapnej ploche, vďaka čomu je dostatočne chránená pred nárazmi, vodou a nechceným mechanickým poškodením. Jej kapacita sa dostala na hranicu 20,8 Ah a je optimalizovaná tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky. Na plné nabitie je schopná poskytnúť dojazd až 70 km.
Neodolateľná výbava a pevná konštrukcia
Jej výbava ti ponúka naozaj všetko, čo by si od takéhoto stroja očakával. Počnúc od 10″ terénnych pneumatík, kvalitných kotúčových bŕzd, cez prepracovaný systém odpruženia až po sústavu ôsmich LED svetiel pre lepšiu viditeľnosť na cestách. Nechýba ultra veľký displej v strede riadidiel, ktorý je doplnený o tlačidlá pre ovládanie jednotlivých funkcií.
Konštrukcia Kukirin G2 Master je vyrobená z vysoko kvalitnej zliatiny hliníka, vďaka čomu je poriadne pevná a odolná. Kvalitné telo a prepracovaný systém skladania ti zaistia nielen stabilitu, ale aj vysokú štrukturálnu pevnosť, vďaka čomu je kolobežka odolnejšia a zvláda odolávať aj tým najdrsnejším podmienkam.
Či má sedadlo ?
Nemá sedadlo, ako je vidieť z fotografií.
Sedadlo tam pasuje z kukirin max ziadny problem
Ešte je nejaký zlavovy kod prosim?
Aktualizovali sme článok.
na aliexpress uz nie je zlava toto mi napise pri aplikovani kuponu “Sorry, these coupon codes have already been claimed. However, you can still enjoy other great deals on AliExpress.” este bude kupon na nakup tejto kolobzeky?
Zdravíme, Ali výpredaje skončili, teraz sa najviac oplatí z Banggoodu.
Recenzia na el. kolobežku Kukirin G2 Master.
Zakúpenú kolobežku používam primárne na presun do práce. Jedná sa o pomerne krátku vzdialenosť a aj preto mám po 4 mesiacoch (z toho aktívne používam kolobežku len cca 2 mesiace) nabehaných len 132 km. Hodnotiť ju budem z pohľadu osoby vysokej 176 cm, hmotnosť 85 kg. Pre objektivitu uvádzam, že cestujem na kolobežke aj s plným batohom. Záťaž na kolobežku a akumulátor je dokopy 92 kg.
Po vizuálnej stránke nemám kolobežke skoro čo vytknúť, klasická príjemná kombinácia čiernej s oranžovými prvkami. Za veľmi nevkusné beriem bočné osvetlenie kolobežky. (osvetlený nápis Kukirin) Silné modré svetlo, ktoré je skôr odpudivé ako príjemné a bohužiaľ, zapína sa automaticky po spustení svetiel a nedá sa vypnúť. Všetky materiály pôsobia kvalitne tak isto ako celkový výzor kolobežky.
Technická stránka : Konštrukcia je pevná a skoro vôbec neklepe. Trochu som sa obával zvukov z riadidiel, keďže majú možnosť výškovej regulácie, ale všetko je pevné a nič nevŕzga. Výška riadidiel sa dá nastaviť príjemné na moju výšku. Montáž kolobežky bola veľmi jednoduchá. V balení je pribalený nástroj s všetkými potrebnými nadstavcami.
Platforma na státie je široká, ale pre vyšších ľudí a ľudí s väčšími nohami môže byť trošku krátka.
Brzdy sú viac ako dostatočné. Môj dodaný kus ich mal veľmi zle nastavené. Po správnom nastavení sú veľmi účinné.
Za mňa jeden z vážnejších nedostatkov kolobežky je tvrdosť hydraulických tlmičov. Od výroby prišli nastavené v “strednom” režime takže je ešte možnosť ich povoliť a tým pádom zmäkčiť podvozok. Bohužiaľ, potrebný nadstavec nie je priložený v balení a treba ho dodatočne zohnať. Jedná sa o špeciálny nadstavec a neviete to inými nástrojmi povoliť (skúšal som). Keďže som si ešte nezaobstaral adekvátny nadstavec, neviem ohodnotiť podvozok ináč ako veľmi tuhý. Čo ma veľmi sklamalo, keďže som prešiel na novú kolobežku z KuKirin G3, ktorá mala len TPU pruženie a všeobecne bola označovaná za viac “športovú” s tvrdým podvozkom. O to bolo moje sklamanie väčšie, že Kukirin G2 master s hydraulickým pružením filtruje nerovnosti horšie ako KuKirin G3 a je aj citeľne tvrdšia. Pre objektivitu pripomínam, že nemám tlmiče nastavené na najmäkšie.
Predné svetlo je veľmi silné (až moc) a nastavené tak, že extrémne oslepuje všetkých v protismere. Keďže sa nedá výška svetla regulovať, lebo je pevné nazvárané na platforme, len som “trochu” ohol kovový úchyt na ktorom je svetlo zavesené a tým som vyriešil celý problém.
Kolobežka nemá aplikáciu ani bluetooth takže všetky nastavenia sa dajú robiť len cez displej. (čo nie je až taký problém, keďže kolobežka má pomerne široké spektrum vecí, ktoré sa dajú nastaviť)
Riadidlá sú dostatočne široké a príjemne sa držia. Klasický akcelerátor sa taktiež príjemne používa. Panel so smerovkami a klaksónom sa dá individuálne nastaviť.
Motorická stránka : Kolobežka má pomerne agresívny akcelerátor, aj keď ho nastavíte do najslabšej pozície. Pre ľudí ako ja, ktorí prešli z jednomotorovej kolobežky na dvoj to bude dosť extrémny skok, ale dá sa časom na to zvyknúť. Pre ľudí, ktorí hľadajú extrémne zrýchlenia, môžem odporučiť na 100%. Pri vyšších rýchlostiach (nad 40 km/h) som si všimol mierny “woblbing”.
Výdrž batérie je skôr slabá. Pri priemernej rýchlosti 30-35 km/h a celkovej hmotnosti 92 kg som dosiahol dojazd slabých 27 km. (odhadovaná rezerva v batérii cca 10%, keďže som nešiel až do úplného vybitia)
Veľmi zlé je zobrazovanie zostatku kapacity batérie. Ukazuje sa buď vo V alebo pomocou desiatich článkov v ikonke batérie. Problém je v tom, že keď stačíte akcelerátor naplno tak vám pokojne zo 7 článkov klesne po pár sekundách/minútach ukazovateľ na 2-3 články. Cca. ak vám kolobežka ukazuje 4-5 článkov v ikonke batérie, tak po pár minútach jazdy 40 km/h budete na 0 dojazde. 1 x sa mi stalo, presne ako za vyššíe spomínaných okolností, že ma takto nechala kolobežka stáť v polovici ceste. Reálne nikoho nenapadne, keď zapnete kolobežku a tá vám ukazuje 40-50% kapacity batérie, že po cca 7 minútach jazdy bude mŕtva. Na toto sa dá zvyknúť, ak si zistíte svojím štýlom jazdy koľko s vami kolobežka spraví km a nebudete sa spoliehať na informácie z displeja.
Celkové hodnotenie je rozhodne kladné aj napriek spomenutým výhradám. Stále sa jedná o kolobežku v cenovej kategórii do 800 eur. Takže cena-protihodnota je rozhodne vysoká.
Na záver chcem uviesť, že od výroby som mal problém zo zakúpenou kolobežkou (zdeformované predné koleso). Bez akejkoľvek nádeje na úspech som sa pokúšal uplatniť reklamáciu. Nebyť chalanov z xiaomi/china planet tak by som len trpko plakal nad vyhodenými peniazmi. Preto chcem upozorniť každého, aby ste vážne dávali pozor pri objednávke a spravili všetko korektne, aby chalani videli vašu objednávku v systéme. (tým pádom ste získali s ich strany pomoc pri uplatňovaní reklamácie) Majú o tom články na stránke + je spravená aplikácia na chrome. Nepripravte sa zle spravenou objednávkou o tento skvelý servis s ich strany, lebo vám to doslova môže zachrániť peniaze !