Kugoo Kirin G3 je krásna 1200 W oranžová kolobežka s TPU pružením
Planéta zliav

Oranžová kráska Kugoo Kirin G3 má zadný 1200 W motor, dojazd cez 70 km aj špeciálne TPU pruženie

Odoberať
Upozorniť na
guest

5 Comments
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
Milan

Zdravím, koloběžku mám doma. Objednal jsem si ji přes geegbuying jak doporučujete. Ještě jsem se díval na banggood kde je hodně podobná cena, ale bez recenzí. Došla přesně za týden od objednávky z PL v perfektním stavu. Vše funguje jak má, vypadá úžasně a taky tak jede. Přešel jsem z Xiaomi mi scooter Pro a ten skok je obrovský. Hlavně tlumiče a osvětlení a taky výkon. Moc pěkný je i displej. Je to ale monstrum, velká a těžká, oproti Xiaomi budí respekt:-) můžu doporučit, maximální spokojenost.

Rudo

Ten clovek co pise nadpisy, necita aj recenzie, ktore robite? …Výrobca udáva maximálny dojazd na úrovni 60 km… V nadpise je viac ako 70km a reálne ani 40 km…naco tie zavadzajuce nadpisy?

Frederik

Na stránke predajcu uvádzajú aj v obrázkoch teoretický dojazd 70 km. Samozrejme, že reálny je vždy nižší, záleží na štýle jazdy a váhe jazdca, ale to skúsený čitateľ ohľadne elektrokolobežiek určite vie. V našej recenzii uvádzame dojazd, ktorý sa nám podarilo otestovať, no toto nie je recenzia.

Radoslav

Zdravím. Mám konečne najazdených 500 km tak sa podelím o nejaké dojmy. Zatiaľ môžem kolobežku len a len chváliť. Neskutočne dobré pruženie. Síce z tejto cenovej/veľkostnej kategórie som ešte nemal , ale ak to porovnám zo všetkými ostatnými, ktoré som prestriedal ( všetky rôzne modeli xiaomi, menšie modeli kugoo, nineboot atď. ) tak je to neporovnateľný rozdiel. Jazdím v Bratislave, takže jamy, výmole a hrbolce sú všade. Dokonca kolobežka zvládne solídne aj kamennú dlažbu a skoky z obrubníkov. Čo sa týka výdrže +- ak jazdím naplno ( to znamená vždy na “bezpečné” maximum na danom úseku, ale aspoň 70% času idem naplno 50 km/h ) tak dojazd je pri mojich 85 kg cca. 45 km. Konštrukcia je pevná, búchajú pri jazde maximálne káble. Brzdy by mohli byť silnejšie + tie moje už začínajú “škrípať”. Za najhoršiu vec považujem nešťastné riešenie štartovania a vypínania kolobežky, gombík sa nachádza priamo na akcelerátore a veľmi často sa mi stáva pri jazde, že sa len ( trochu ) obtriem o tento gombík a kolobežka sa “vypne”. Síce sa nevypne displej ani svetlá, ale motor prestane reagovať a musím úplne zastaviť. Zapnúť-vypnúť a pokračovať ďalej. Pár krát sa mi to stalo v autobusovom/cyklistickom pruhu a bolo to dosť nebezpečné. Skladací mechanizmus je dosť netradičný, ale skrutka je veľmi dobré riešenie čo sa týka pevnosti konštrukcie a nízkej hlučnosti ( pri mnohých iných mechanizmoch som pravidelne počul drkotanie a cvakanie počas jazdy ). Samotné skladanie si vyžiada možno viac času ako tradičné páčky, ale nie je to nič strašné. Pneumatiky zvládajú aj jazdu po mokrej vozovke a ani raz som nedostal šmyk. Akcelerácia je príjemná, nie je to žiaden šprintér, zrýchľuje skôr lineárne takže sa nemusíte báť, že by vás kolobežka “zhodila”. Rozhodne neľutujem investíciu 945 eur. Za tú cenu sa dá možno zohnať po “papierovej” stránke lepšia kolobežka, ale silne by som pochyboval o kvalite vyhotovenia a celkovej kvalite produktu.

DanVo

kúpil som si predčasom Kugoo Kirin ES2 a bol to jeden z mojich najhorších nákupov.. Na prvý pohľad všetko ok, ale po pár dňoch sa všetko začalo kývať, zadný blatník sa zlomil niekoľkokrát… vypínač sa zlomil… svetlo začalo po čase blikať… pokazila sa plynová páčka – neviem ako to nazvať…a -keďže sa už nevyrába, nedajú sa kúpiť náhradné diely. Nikdy viac….nikdy viac. Akúkoľvek inú značku. Kugoo kirin neodporúčam ani náhodou.